آ
-
آراسته، حمیدرضا
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
ا
-
ابراهیمی، یزدان
بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
-
اسکندر، فاطمه
تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
-
اشرفی، سکینه
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
-
افشار، مسعود
مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
-
اقبالی، علی
تأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
-
اکبری، مهدی
شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
-
الستی، کیوان
مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
-
ایران زاده، سلیمان
طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
-
ایمانی، علی
تحلیل و برآورد هزینه تمامشده تربیت دانشجو با رویکرد هزینهیابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
ب
-
بازرگان، عباس
بازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
-
بازرگان، کاوه
رابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
-
بحرانی، مرتضی
آغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
بهمنی، اکبر
مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
-
بودلایی، حسن
مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
پ
-
پناهی، مریم
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
ت
-
توکل، محمد
ربط ارزشی میدان علوم اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
ج
-
جعفری، فریده
ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
ح
-
حجازی، الهه
الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
-
حسینی، سید حمید
ربط ارزشی میدان علوم اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
-
حسینی خواه، علی
ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
-
حیدرنژاد، زهرا
طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
خ
-
خدائی محمودی، رضا
طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
-
خراسانی، اباصلت
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
ر
-
رحیمیان، حمید
تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
-
رستم زاده، اکرم
تحلیل و برآورد هزینه تمامشده تربیت دانشجو با رویکرد هزینهیابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
-
رستمی، فرحناز
واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
-
رشیدی، زهرا
چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاهها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
-
روحانی، شادی
چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاهها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
-
روشن، احمدرضا
بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
ز
-
زین آبادی، حسن رضا
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
س
-
سعیدی، احمد
بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
-
سعیدی، احمد
بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
-
سعیدی، احمد
ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
ش
-
شاکری، لقمان
ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
-
شفائی مقدم، الهام
بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
-
شکری، امید
شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
-
شیری، اردشیر
طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
ص
-
صادقی آرانی، زهرا
بهرهگیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاستهای آموزش عالی: نقدی بر مقالهمحور بودن آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
-
صالحی، اکبر
تأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
-
صدقی، جواد
طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
ع
-
عارفی، محبوبه
تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
-
عباس پور، عباس
تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
-
عباسی، آذر
بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
-
عباسی، عفت
ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
-
عباسیان، حسین
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
-
عرب رحمتی پور، مرجان
بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
-
علوی متین، یعقوب
طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
غ
-
غریب، هادی
تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
-
غفاری، مسعود
بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
-
غیاثی ندوشن، سعید
تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
-
فراستخواه، مقصود
بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
ق
-
قائدی، یحیی
تأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
-
قادری، مصطفی
ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
-
قدیمی، اکرم
الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
-
قنبری، رضا
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
ک
-
کمالی، حامد
تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
-
کناررودی، محمدحسین
مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
گ
-
گرایی نژاد، غلامرضا
تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
-
گنجی، محمد
بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
م
-
ماحوزی، رضا
از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
-
محبوب اهری، علیرضا
تحلیل و برآورد هزینه تمامشده تربیت دانشجو با رویکرد هزینهیابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
-
محمدی، مجتبی
تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
-
محمودنیا، علیرضا
تأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
-
معظمی، مجتبی
بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
-
میرحسینی، زهره
بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
-
میرحسینی، زهره
ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
ن
-
نادری، حبیب اله
شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
-
نورمحمدی، ناهید
واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
-
نیازی، محسن
بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
-
نیکخواه قمصری، نرگس
بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
ه
-
هاتف، محمد مهدی
مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
ی
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
-
یوزباشی، علیرضا
تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد