آ

  • آراسته، حمیدرضا واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]

ا

  • ابراهیمی، یزدان بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
  • اسکندر، فاطمه تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
  • اشرفی، سکینه واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
  • افشار، مسعود مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
  • اقبالی، علی تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • اکبری، مهدی شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • الستی، کیوان مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
  • ایران زاده، سلیمان طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
  • ایمانی، علی تحلیل و برآورد هزینه تمام‌شده تربیت دانشجو با رویکرد هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]

ب

  • بازرگان، عباس بازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
  • بازرگان، کاوه رابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
  • بحرانی، مرتضی آغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • بهمنی، اکبر مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
  • بودلایی، حسن مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]

پ

  • پناهی، مریم ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]

ت

  • توکل، محمد ربط ارزشی میدان علوم ‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]

ج

  • جعفری، فریده ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]

ح

  • حجازی، الهه الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
  • حسینی، سید حمید ربط ارزشی میدان علوم ‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
  • حسینی خواه، علی ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • حیدرنژاد، زهرا طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]

خ

  • خدائی محمودی، رضا طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
  • خراسانی، اباصلت ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]

ر

  • رحیمیان، حمید تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
  • رستم زاده، اکرم تحلیل و برآورد هزینه تمام‌شده تربیت دانشجو با رویکرد هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
  • رستمی، فرحناز واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
  • رشیدی، زهرا چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاه‌ها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
  • روحانی، شادی چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاه‌ها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
  • روشن، احمدرضا بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]

ز

  • زین آبادی، حسن رضا واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]

س

  • سعیدی، احمد بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
  • سعیدی، احمد بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
  • سعیدی، احمد ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]

ش

  • شاکری، لقمان ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • شفائی مقدم، الهام بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
  • شکری، امید شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • شیری، اردشیر طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]

ص

  • صادقی آرانی، زهرا بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
  • صالحی، اکبر تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • صدقی، جواد طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]

ع

  • عارفی، محبوبه تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • عباس پور، عباس تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
  • عباسی، آذر بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
  • عباسی، عفت ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • عباسیان، حسین واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
  • عرب رحمتی پور، مرجان بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
  • علوی متین، یعقوب طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]

غ

  • غریب، هادی تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
  • غفاری، مسعود بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
  • غیاثی ندوشن، سعید تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]

ف

  • فتح آبادی، جلیل شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • فراستخواه، مقصود بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]

ق

  • قائدی، یحیی تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • قادری، مصطفی ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • قدیمی، اکرم الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
  • قنبری، رضا ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]

ک

  • کمالی، حامد تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • کناررودی، محمدحسین مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]

گ

  • گرایی نژاد، غلامرضا تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
  • گنجی، محمد بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]

م

  • ماحوزی، رضا از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
  • محبوب اهری، علیرضا تحلیل و برآورد هزینه تمام‌شده تربیت دانشجو با رویکرد هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
  • محمدی، مجتبی تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
  • محمودنیا، علیرضا تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • معظمی، مجتبی بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
  • میرحسینی، زهره بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
  • میرحسینی، زهره ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]

ن

  • نادری، حبیب اله شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • نورمحمدی، ناهید واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
  • نیازی، محسن بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
  • نیکخواه قمصری، نرگس بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]

ه

  • هاتف، محمد مهدی مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]

ی

  • یمنی دوزی سرخابی، محمد تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • یوزباشی، علیرضا تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]